Over mij

Hallo, ik ben Olivia Vanderbecken.

Na meer dan 25 jaar ervaring in de administratie, was het tijd om mijn droom na te jagen en freelancer te worden.

Door de verschillende sectoren waarin ik heb gewerkt, kan ik terugvallen op een brede waaier aan kennis. Gedurende mijn carrière heb ik ervaring opgedaan als administratieve allrounder in o.a. de import/export, vastgoed, ziekenhuisplanning en opleidingssector.

Een bijkomende troef is zonder twijfel mijn taalvaardigheid. Ik ben namelijk tweetalig Nederlands-Frans. Door de combinatie van mijn studies Management Assistant en talen (NL/FR/EN/SP) ben ik multi-inzetbaar.

De rode draad doorheen deze jaren is zonder twijfel mijn drang naar nauwkeurigheid en efficiëntie, hetgeen zonder twijfel een basisvereiste is in de administratie. Of het nu gaat om formulieren invullen, data-input of facturatie, het moet gewoon kloppen.

Met deze ‘tools’ in handen besloot ik de stap te zetten en werd tool. Freelance Assistant geboren.

Let's meet!

Olivia

tool. Freelance Assistant staat voor:

Met deze tools in handen helpen we je graag verder.